Elendar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Elendar

REAKTYWACJA jesień 2011 - czekamy na Ciebie!
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Sklep z eliksirami "Kropla krwi"

Go down 
AutorWiadomość
Ellenai
Władza Miasta
Ellenai


Liczba postów : 88
Registration date : 27/09/2008

Sklep z eliksirami "Kropla krwi" Empty
PisanieTemat: Sklep z eliksirami "Kropla krwi"   Sklep z eliksirami "Kropla krwi" Icon_minitimeSob Paź 04, 2008 8:22 pm

Sklep z eliksirami "Kropla krwi" D7ea0310

Eliksiry Tarczy:

Eliksir Ognia - jedna z czterech mikstur dających ochronę przed żywiołami, chroni przed ogniem. Dawkowanie: drobny łyk. Czas trwania: 3 godziny. Eliksir ma czerwonawy kolor i zamknięty jest w okrągłej, pękatej buteleczce. Starcza na dwa użycia - 100 dukatów.

Eliksir Wody - jw, chroni przed wodą. Osobie używającej w ciągu kilkudziesięciu sekund wyrastają skrzela. Należy wylać na ręce około połowy butelki i wetrzeć przy szyi. Czas trwania: 3 godziny. Eliksir jest koloru ciemnoniebieskiego. Zamknięty jest w buteleczce o kształcie kropli wody i starcza na dwa użycia. - 100 dukatów

Eliksir Powietrza - jw, uniemożliwia wessanie w trąby powietrzne, daje ochronę przed wichrami i magią wiatru. Dawkowanie: drobny łyk. Czas trwania: 3 godziny. Eliksir jest koloru jasnoniebieskiego i jest zamknięty w niewielkiej, skręcącej się buteleczce. Starcza na dwa użycia. - 100 dukatów

Eliksir Ziemi - jw, sprawia, że powołane przez do 'aktywnego' życia rośliny nie atakują. Dawkowanie: jeden duży łyk. Czas Trwania: 3 godziny. Eliksir ma kolor zielonkawy i zamknięty jest w wysokiej, przezroczystej buteleczce. Starcza na dwa użycia. - 100 dukatów

Eliksir Żywiołów - bardzo ciężka do wykonania mikstura, która łączy w sobie ochronę przed wszystkimi żywiołami. Dawkowanie: pół butelki rozcieńczone w szklance wody. Czas trwania: 4 godziny. Eliksir zamknięty jest w buteleczce zwężającej się ku górze, ma kolor srebrny. Na dwa użycia. - 370 dukatów

Mikstura Błyskawic - daje ochronę przed wyładowaniami elektrycznymi używanymi do walki przez niektórych czarodziejów. Dawkowanie: 10 kropel. Czas trwania: 3,5 godziny. Eliksir zamknięty jest w butelce, przez którą można odmierzać dokładne krople. Ma kolor biały i starcza na dwa użycia. - 180 dukatów

Eliksir Iluzji - uniemożliwia innym zahipnotyzowanie czy uśpienie za pomocą czarów lub magicznych przedmiotów. Dawkowanie: dwa duże łyki. Czas trwania: 4 godziny. Mikstura ma kolor złoty i zamknięta jest w pękatej buteleczce. Starcza na dwa użycia. - 100 dukatów


Eliksiry Wspomagające:

Mikstura Energii - dodaje wigoru, chęci do działania i energii, pobudza, wzmaga szybkość. Dawkowanie: cała butelka. Jeśli ktoś spróbuje zażyć np. dwie porcje eliksiru, jego działanie może być przeciwne od zamierzonego. Czas trwania: 2 godziny. Eliksir ma kolor złoty, jest nieklarowny i nieco kwaśny w smaku. - 250 dukatów

Eliksir Siły - daje kilka punktów do siły, jednak ma krótkie działanie. Czas trwania: godzina. Dawkowanie: cała buteleczka. Warto rozcieńczyć z czymś słodkim - eliksir jest bardzo gorzki w smaku. Ma kolor fioletowy, jest klarowny. Zamknięty w fioletowej butelce zwężającej się ku górze. - 280 dukatów

Eliksir Czarów - (tylko dla magicznych klas) wspomaga czary, powodują silniejsze obrażenia. Dawkowanie: cała buteleczka. Czas trwania: 3 godziny. Mikstura jest koloru purpurowego, ze srebrnymi drobinkami. Zamknięta jest w okrągłej buteleczce. - 300 dukatów

Eliksir Szybkości -znacznie przyśpiesza tętno i metabolizm. Zwiększa szybkość i refleks postaci. Jednak zwiększa szansę wykrwawienia się (przyśpieszone tętno) - 1 000 dukatów

Koci Wzrok - Poprawia widzenie w ciemnościach, jednak po zażyciu mocne światło (np. słoneczne) potrafi oślepić - 1 350 dukatów

Eliksiry Uzdrawiające:

Eliksir Płomiennika - ulecza poparzenia i sprawia, że nie pozostają po nich żadne blizny. Dawkowanie: ćwierć butelki na każde większe poparzenie. Zetknięcie eliksiry z oparzeniem początkowo powoduje gorąco na ranie, potem zaś przyjemny chłód. Mikstura jest koloru pomarańczowego, zamknięta jest w czerwonej butelce. Na cztery użycia. - 300 dukatów

Eliksir z nostrzyka - przyspiesza leczenie się powierzchownych ran. Pomaga też na lekkie przypadki zakażenia. Dawkowanie: około połowę eliksiru wetrzeć dookoła rany. Po tej czynności ranę opatrzyć jałowym opatrunkiem. Następnego dnia opatrunek zdjąć, a wygojone miejsce przemyć czystą wodą. Mikstura jest półpłynna, zamknięta jest w szerokiej buteleczce. Na dwa użycia. - 220 dukatów

Eliksir z korzenia mandragory - leczy głębokie rany. Jest bardzo skuteczny na zakażenia. Dawkowanie: jedna do dwóch buteleczek dziennie, rozcieńczone z wodą w stosunku 1/2. Przy regularnym dawkowaniu, nawet głębokie rany znikają w ciągu 10 dni i pozostawiają niewielkie blizny. Uwaga! Nie przedawkować. Inaczej eliksir staje się trucizną! Mikstura ma kolor brązowo-zielony, zamknięta jest w małej butelce wielkości kieliszka do mocniejszych alkoholi. 270 dukatów

Mikstura Manahyee - pomaga przy złamaniach kości, uśmierza ból i przyspiesza leczenie. Dawkowanie: dziennie kilka łyków, tak, by wypić połowę eliksiru. Eliksir ma kolor różowawy, jest dość rzadki. Zamknięty w okrągłej buteleczce. - 250 dukatów

Eliksiry bojowe:

Eliksir Ambara - po kontakcie eliksiru ze skórą, powoduje natychmiastowe pokrycie ciała czymś w rodzaju skalnej skorupy, która utrzymuje się przez około 2 godziny. Jest dość trudna do rozbicia. Eliksir ma postać białej mgiełki. UWAGA! Należy być ostrożnym, by wiatr nie zniósł mikstury na nas! - 230 dukatów

Ogień Alchemika - eliksir po kontakcie z powietrzem natychmiast zapala się w efektownej, niewielkiej eksplozji. Idealny do rzucania we wrogów. Eliksir ma postać jasnoczerwonego płynu, iskrzącego się i błyskającego w niesamowity sposób. Zamknięty w okrągłej butelce z korkiem. Uwaga! Butelka po dłuższym kontakcie ze skórą zaczyna parzyć! - 120 dukatów

Gromokamień - nie jest to co prawda eliksir, ale również przydaje się w boju. Ma postać kamienia wielkości pięści, po którym przeskakują wyładowania elektryczne. Po mocnym potrząśnięciu lub uderzeniu w ziemię, wydaje on z siebie nieziemski grzmot, który powoduje, że wszystkie istoty w promieniu 5 metrów tymczasowo głuchną. - 90 dukatów


Inne eliksiry:


Eliksir Niewidzialności - Czas trwania: 4 godziny. Dawkowanie: parę łyków, tak, by wypić pół butelki. Eliksir ma kolor bezbarwny, zamknięty jest w butelce zwężającej się ku górze. Na dwa użycia. Działanie można zahamować, zażywając Antidotum II. UWAGA! Zwierzęce oczy nas zauważą mimo działania eliksiru!- 400 dukatów

Eliksir Zmieniający - można przybrać pod nim postać dowolnego zwierzęcia. Transformacja moze być nieco (a nawet bardzo) bolesna. Czas trwania: 3 godziny. Dawkowanie: wypić pół butelki. Mikstura jest mętna, ma kolor szary. Jest niebywale gorzka w smaku, nie wolno jej jednak z niczym rozcieńczać. Na dwa użycia. Można zahamować, zażywając Antidotum I. - 570 dukatów

Mikstura Druida - pozwala rozmawiać ze zwierzętami. Czas trwania: 2 godziny. Dawkowanie: wypić 1/2 eliksiru. Mikstura ma kolor jasnozielony i zamknięta jest w butelce o kształcie ślimaczej muszli. Kontakt ze zwierzętami odbywa się telepatycznie. Rozmawiać można jedynie ze stworzeniami, które wykazują się jakąś inteligencją. Na dwa użycia. Zahamowanie: Antidotum I.
- 250 dukatów

Eliksir antykoncepcyjny - zamknięty w przezroczystej, wysokiej, skręconej spiralnie buteleczce. Mikstura przypomina wodę - jest bezwonna i bezbarwna. Jest nieco gęstsza, ma gorzki smak. Pod jego działaniem zajście w ciążę jest niemożliwe. Czas trwania: 2 godziny. Na jedno użycie. - 210 dukatów

Czarne łzy -silny halucynogen, powoduję zarówno piękne omamy, jak i straszliwe koszmary. Wg niektórych pomaga ujrzeć przyszłość. Po zażyciu łzy robią się czarne - 3 000 dukatów

Eliksir osłabienia -mocny środek wymiotno-przeczyszczający. Mało szkodliwy ale pozwala pozbyć się na parę dni niewygodnych osób (np. strażników) - 620 dukatów

Antidota (kolory: bezbarwne)

Antidotum I - przeciwdziała niektórym czarom (np. usypiającemu) i eliksirom. Dawkowanie: cała buteleczka. Na jedno użycie. - 350 dukatów

Antidotum II - przeciwdziała niektórym eliksirom. Dawkowanie: cała buteleczka. Na jedno użycie. - 300 dukatów

Antidotum III - przeciwdziała truciznom. Dawkowanie: pół butelki. Na dwa użycia. - 400 dukatów


Rośliny

Iniyats - należy utrzeć i rozpuścić w gorącej wodzie dwie szczypty. Po zażyciu stajemy się bardziej odporni na ciosy. Na cztery szczypty. - 200 dukatów

Layole - należy naciąć, zebrać mleczko i zasuszyć (dwa dni w temperaturze pokojowej) - po zażyciu powoduje halucynacje, straszne wizje i stan odpłynięcia. Stosować w naparze z nagietka. Na wrogów. Na jedno użycie. - 300 dukatów

Mandragora - należy zasuszyć i ugotować wywar - eliksir leczy z grypy i zapalenia płuc. Na jedno użycie. - 100 dukatów


Pracownicy:
Kupiec - 5 000 dukatów/tydz (wolne)
Sprzedawca - 3 000 dukatów/tydz (2 miejsca wolne)
Sprzątaczka - 1 000 dukatów/tydz (wolne)
Powrót do góry Go down
http://elendar.powerrpg.com
 
Sklep z eliksirami "Kropla krwi"
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Sklep "Biały Kruk"
» Gospoda "Pod Jelenią Raciczką"
» Zbrojownia "Czarne Ostrze"
» Gospoda "Krwawa Orchidea"
» Tawerna "Pod osoloną miruną"

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Elendar :: Stolica Visgard :: Mroczne zakątki-
Skocz do: