Elendar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Elendar

REAKTYWACJA jesień 2011 - czekamy na Ciebie!
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Klasy

Go down 
AutorWiadomość
Ellenai
Władza Miasta
Ellenai


Liczba postów : 88
Registration date : 27/09/2008

Klasy Empty
PisanieTemat: Klasy   Klasy Icon_minitimeSob Wrz 27, 2008 8:02 pm

& KLASY &


Wojownik


W walce polega częściej na taktyce niż brutalnej sile. Jest świetny w defensywie - zwłaszcza, gdy używa tarczy. W podstawowym zakresie panuje nad żywiołami ziemi i wody. Cechuje go również średnia odporność na magię ofensywną.

Barbarzyńca


Dziki i nieokrzesany typ. Kiepsko radzi sobie z magią, za to w walce kontaktowej jest nie do pokonania. Potrafi wpaść w szał i zadawać naprawdę potężne ciosy. Nieobca mu też sztuka władania dwoma mieczami. Cechuje go naturalna odporność na magię, co czyni go ciężkim przeciwnikiem także dla magów.

Zabójca


Interesuje go przed wszystkim zysk. Nie waha się szpiegować swych wrogów, by w dogodnej dla siebie chwili uderzyć z zaskoczenia. Świetnie odnajduje się w przestępczym światku, a niezawodna intuicja pozwala mu na dokonywanie korzystnych transakcji. Nieźle posługuje się magią wspomagającą.

Paladyn


Przemierza Visgard oraz inne krainy w poszukiwaniu demonów i nieumarłych. Dobrze radzi sobie zarówno w walce wręcz, jak i w rzucaniu czarów wspomagających. Jest też w niewielkim stopniu odporny na magię. Jego poświęcenie nierzadko bywa docenianie przez bogów, którzy otaczają go swoją opieką.

Druid


Przez całe życie dąży do stanu harmonii. Jest mistrzem magii żywiołów, ale w imię równowagi nie preferuje żadnego kanonu. W zamian za swą służbę może liczyć na wdzięczność ze strony Natury. Z racji przysłowiowego wręcz szczęścia jego przedsięwzięcia niemal zawsze kończą powodzeniem, a duch opiekuńczy oraz sama Natura chronią go od porażki w walce.

Mag


Doskonale rozumie zasady działania magii. Jest mistrzem we wszelkich jej odmianach i potrafi naginać rzeczywistość do własnych potrzeb. Magiczna energia przenika jego ciało w ogromnych ilościach, więc prawie zawsze jest zdolny do rzucania czarów. Większość swego czasu przeznacza na rozwój intelektualny.

Łucznik


Odznacza się praktycznym podejściem do świata. Z łatwością radzi sobie z planowaniem, co przekłada się na obniżenie kosztów rozwoju jego włości. Cechuje go także znaczna kreatywność oraz słabość do wszelkich nowinek technicznych. To ostatnie w połączeniu z doskonałym opanowaniem wszelakich broni strzeleckich i naturalną magiczna intuicją czyni z niego godnego przeciwnika.

Kapłan


Ulubieniec bogów. Łaska niebios pozwala mu na korzystanie z magii niemal tak skutecznie jak czarodzieje. Jest pośrednikiem między pospólstwem a bogami, przez co bardzo łatwo przychodzi im kontrolowanie wiernych. Bywa, że nadużywa swojej pozycji, lecz zawsze robi to w dobrej wierze. Doskonale wie, że świątyni potrzebne jest zarówno bogactwo duchowe, jak i materialne.

Nekromanta


Nekromanta, to istota kochająca zło. Potrafi wskrzeszać umarłe istoty i panować nad ich umysłami. Nekromanta studiuje tylko i wyłącznie czarną magię. Potrafi posługiwać się mieczem, lecz nie jest dobry w boju.

Alchemik


Specjalnością alchemika jest przetwarzanie materii. jego magia służy głównie do analizy wszelkich substancji i ich przetwarzania. niektóre czary z powodzeniem może używać do walki czy eksploracji nieznanego otoczenia. jest mistrzem w sporządzaniu wszelkich mikstur i trucizn oraz niezwykle biegły w umagicznianiu.

Szaman

Jest to bardzo rzadka klasa. Szamani znają niewielką ilość czarów, których mogą użyć do ataku, jednak dysponują dużą wiedzą na temat magii obronnej, leczącej i wzmacniającej. Często niestety trzymają z Niszczycielami i stroną zła, pomagając im i dając większą siłę. Czasami jednakże wyłamują się i podróżują po miastach, wzbudzając zazwyczaj niechęć, lecz bywa i tak, że potrafią sobie zjednać przyjaciół w wielu miastach, a potem sprytnie wykorzystują znajomości do własnych celów. W ich posiadaniu jest berło oraz toga.

Bard

Siłą barda jest czarująca i miła osobowość. Bard jest utalentowanym muzykiem i chodzącą skarbnicą plotek, nieprawdopodobnych historii i tradycji. Uczy się po trochu o wszystkim, co napotka na swej drodze; jest majstrem od wszystkiego, ale mistrzem w niczym. Jako jedyna elficka klasa z gracją łączy umiejętność walki i czarów. Walczy najczęściej łukiem lub mieczem, a magią której używa jest magia usypiająca, obezwładniająca, iluzjonistyczna. Niczego jednak nie robi tak dobrze jak śpiewania. Bard używa swego pięknego głosu, by podczas walki podnieść morale swych towarzyszy, zlikwidować w nich strach lub inne negatywne emocje. Potrafi też, śpiewem, w niewiadomy sposób, wspomóc swych towarzyszy (w podobny sposób do magii wspomagającej. By to zrobić używa dwóch podstawowych pieśni - Pieśni życia (która w tajemniczy sposób zwiększa siłę towarzyszy) oraz Pieśni Ziemi (poprawiającą obronę), oraz szeregu mniej ważnych. Bard powinien używać miecza lub łuku oraz lekkiej zbroi.
Powrót do góry Go down
http://elendar.powerrpg.com
 
Klasy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Elendar :: Regulamin-
Skocz do: